reklama

Je to v ich vôni ?

Dnes som čítala článok v jednom nemenovanom ženskom magazíne , samozrejme o vzťahoch a chlapoch. A tak som premýšlala nad tým, čo nás ženy ako prvé na chlapovi upúta. Niektoré povedia oči, iné úsmev, postava, chôdza, oblečenie, zadok, ramená či iné časti tela.  Áno, všetky tieto veci nás skutočne oslnia aj na diaľku, ak sú poďla nášho vkusu. Bodaj by nie :P Z vlastnej skúsenosti viem, aký je to príjemný pohlad na vypracované ramená a hruď jemne posiata kvapôčkami potu  na pieskovej pláži niekde na gréckom ostrove. Hmmm mňam :)  No aby som sa dostala k pointe.... Oči, postava, úsmev to všetko vidieť už z diaľky. To ,čo však upúta z blízka je vôňa. Vôňa, ako taká , môže byť lajcky definovaná ako druh pachu, ktorý človeku nie je nepríjemný. Práve naopak príjemný, neprekážajúci dokonca neodolateľný. Každý človek má svoj jedinečný pach -  vôňu a vedci vravia, že každý človek počas svojho života stretne toho kto mu ,,vonia´´ a zároveň niekoho komu ,,vonia´´  práve on . Tak ako sa každej žene páči rôzny typ vône, voňavky, páčia sa  nám aj rôzne typy mužov. Ako je to ale možné ?  To by som veľmi rada vedela:) Je to asi jedna zo záhad ľudského tela , mysle, podvedomia ,vnímania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Iste ste počuli o teórii, že správny chlap teda ,,ten pravý´´ žene neodolateľne vonia. Pre tých, čo by neverili musím priznať, že ja sama som dôkaz. Svojho chlapa si rozpoznám podľa jeho vône resp. typického pachu aj so zavretými očami. Neverila som no uverila som :D Dokonca mám pocit, že tá vôňa sa po čase stáva drogou a potrebujeme ju cítiť častejšie a častejšie.

Spočiatku som si myslela, že som asi vadná,možno že sa mi to asi len zdá ale priznala som sa s tým kamarátke a povedala mi, že ona to má tak isto. Znovu som si pripadala relatívne obyčajná :D :))

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vôňa chlapa si ženu dokáže tak podmaniť , dokonca ju vie ovládať. Niekedy, keď sa jej nadýchnete príliš, dokáže vás natoľko opantať, až nedokážete myslieť. Keď sa rozšírila debata o chlapských vôňach vypočula som si viaceré vplyvy na nežné pohlavie. Medzi tie najúžasnejšie zaraďujem asi prípad, keď dokáže chlapská vôňa odohnať všetok stres a problémy z hlavy. Vzbudí krásne príjemné pocity a dojem, že je svet krásny ako nikdy predtým. Určite za to môžu aj city k partnerovi a hlavne podvedomie, no aj tak má na tom vôňa podiel.

Veď určite to každý z vás pozná z detstva, keď vás v noci trápili zlé sny alebo ste mali z niečoho strach. Stačilo tuhé objatie od vašej mami a pocítenie jej typickej maminkovskej vône. Vôňa , ktorá odohnala všetky príšery a odbúrala strach, všetko zlé. Vôňa mami má čarovné účinky po celý náš život a dokonale ju nenahradí ani vôňa milujúceho partnera. Len si spomente, keď ste naposledy objali svoju mamu a privoňali k nej, neuvedomujúc si to.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spomínam si ako pred pár rokmi v televíznej reklame na aviváž dieťa privoniavalo k mamičke a hovorilo ako krásne vonia :D Niečo na tom asi bude :)

Voní sladko ? Či horko? Nie ... Voní maminkovsky :) Tak choďte k vašej mame, jej vôni a vrúcnemu objatiu. Ja utekám za tou svojou :)))

Lebo mama je len jedna :)

Luca Majerová

Luca Majerová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy usmiata s kopou myšlienkových pochodov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu